Alışveriş Sepeti
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
sevenspikes.themes.electronics.common.navigation

Sıkça Sorulan Sorular

  


S
ATIN ALDIĞIM ÜRÜN SİPARİŞ VERDİĞİM TARİHTEN İTİBAREN NE KADAR SÜREDE ELİME ULAŞIR?
Satın alınan ürün sipariş tarihinden itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.


 
HENÜZ DAĞITIMA ÇIKMAMIŞ SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?
Henüz dağıtıma çıkmamış siparişlerinizi, sipariş numarası ile birlikte 
bilgi@ismont.com.tr mail adresine bildirmeniz halinde iptal edilebilir.


 

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ İADE ETMEK İSTEDİĞİM DURUMLARDA NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM?
ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya, www.ismont.com.tr adresindeki iade formu doldurulmak suretiyle e-mail veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürün ambalajının bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması (orijinalliği ve tekrar satılabilirliği hiçbir şekilde bozulmamış olması, iç ve dış etiketlerinin sökülmemiş olması) şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının ürün ile birlikte iadesi zorunludur. Bu belgelerin ve ürünün ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanır.


ÜRÜN İADESİ ONAYLANDIKTAN KAÇ GÜN SONRA PARA İADESİ YAPILIR?
İade tutarları sipariş esnasında kullanılan ödeme metodu ile geri ödenir. Kredi kartı ile yapılan alışverişlere ilişkin iade tutarları alıcının kredi kartı hesabına yapılır. Kredi kartına yapılacak olan iade ödemelerinde ilgili banka kuralları saklıdır. Havale/EFT ile yapılan alışverişlere ilişkin iade tutarları ilgili hesaba havale/EFT ile ödenir. Üründen kaynaklı hatalar olması durumunda ürün incelemelerinin laboratuarlarımızda yapılması gereken hallerde alıcının beklemesi gereken inceleme süresi alıcıya bildirilecektir.

 

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İÇİN NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM?
ismont.com'dan sipariş verilerek alınmış olan ürünler kullanılmadığı ve orjinal ambalaj, etiket vs. zarar gelmediği takdirde, ücretsiz olarak başka bir numara, renk desen veya tamamen başka bir ürünle değiştirilir. Bu işlem için ürün ile birlikte teslim edilen "Değiştirme ve İade Formu" tam olarak okunmalı, eksiksiz doldurulmalı, siparişi veren kullanıcı tarafından imzalanmalı faturası ve ürün ile birlikte İşmont Tekstil Genel Müdürlük adresine geri gönderilmelidir. Kullanıcıdan, değişim için  gönderilen gönderilerde kargo masrafı kullanıcıya aittir. Değiştirme işlemlerinde kullanıcı ürünü teslim aldıktan sonra 2 (iki) iş günü içerisinde kargoya teslim etmelidir. Kargoya teslim sürelerini aşan teslimlerde ürün kabul edilmeyecektir. ismont.com tarafından gönderilen tüm ürünler paketlenmeden ve kargoya teslim edilmeden önce kalite kontrolden geçerler. Ancak yinede arızalı çıkan bir ürün olursa ismont.com bu ürünü ücretsiz değiştirmeyi ve kargo masrafını karşılamayı taahhüt eder. Paketi ve ambalajı zarar görmemiş ancak paket içerisinden, arızalı / defolu çıkan ürünler 3 (üç) işgünü içerisinde İşmont Tekstil Genel Müdürlüğe iade edilmelidir. Bu işlem için ürün ile birlikte teslim edilen "Değiştirme ve İade Formu" tam olarak okunmalı, eksiksiz doldurulmalı, siparişi veren kullanıcı tarafından imzalanmalı ve ürün ve faturası ile birlikte geri gönderilmelidir.


KULLANIM  SÜRECİNDE  VEYA YIKAMA SONUCU BOZULAN BİR ÜRÜNÜ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

Ürün incelenmek üzere İşmont Tekstil Genel Müdürlük adresine gönderilir. Laboratuarımızda yapılacak inceleme sonucunda ürün hatalı çıkarsa hemen değişimi yapılır, ancak kullanıcı hatalarında değişim ve iade söz konusu değildir.