facebook piksel
 
Alışveriş Sepeti
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
sevenspikes.themes.electronics.common.navigation

İade & Değişim

Satın Aldığım Ürünü Hangi Koşullarda Değiştirebilirim?

ismont.com.tr' den alınmış olan ürünler kullanılmadığı ve orijinal ambalaj, etiket vs. zarar gelmediği takdirde aynı ürünün başka bir bedeni veya rengiyle değiştirilir.

Ürünümü Değiştirmek veya İade Etmek için Ne Yapmalıyım?

Değişim veya İadesi istenen ürün beraberinde gönderilen Değiştirme / İade Formu (eksiksiz doldurup imzalanarak) ve faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir. Değiştirme işlemleri müşteri ürünü teslim aldıktan sonraki 30 (otuz) gün içerisinde kargoya teslim etmelidir. 30 günü aşan ürünlerin değişimi yapılmamaktadır.

İade işlemlerinde ise, müşteri ürünü teslim aldıktan sonra 15 (on beş) gün içerisinde kargoya teslim etmelidir. 15 günü aşan ürünlerin iadesi yapılmamaktadır.

Değişim veya İade İşlemlerinde Kargoyu Kim Öder?

Değişim veya iade işlemlerinde kargo masrafı müşteriye aittir.

Hatalı Ürünlerde Aynı Koşullar Geçerli mi?

ismont.com.tr hatalı ürünü ücretsiz değiştirmeyi ve kargo masrafını karşılamayı taahhüt eder. Paketi ve ambalajı zarar görmemiş ancak paket içerisinden hatalı çıkan ürün 15 (on beş) gün içerisinde aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir. Bu işlem için ürün, beraberinde gönderilen "Değiştirme / İade Formu" eksiksiz doldurulup imzalanarak, faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine gönderilmelidir.

Firma Adına Yapılan Alışverişlerde İade Faturası Gerekli mi?

Firma adına yapılan alışverişlerde ürünün iadesi veya farklı bir ürünle değişimi için "ürün iade faturası" gönderilmesi gerekmektedir. Ürün iade faturası olmayan ürünler teslim alınmaz.

Ancak aynı ürünün farklı bedeni veya rengi için yapılan değişimlerde iade faturası gerekmemektedir.

Ürün İade veya Değişim Talep Formunu İndirmek için tıklayınız...

Değişim & İade Adresi

Kuzuluk Mah. Yazakisa Cad. No:34 34700 Akyazı / SAKARYA Tel: 0 264 437 93 28 / 29